projekt gazety

Dlaczego warto zainwestować w projekt gazety korporacyjnej

Firmowy biuletyn to znakomity sposób motywowania ekipy, ale też rodzaj reklamy. Zobaczmy zatem, jakie artykuły warto umieścić w takiej broszurce i dlaczego warto zdecydować się na ten rodzaj komunikacji.

Projekt gazety – motywuje personel

Gazeta firmowa może pełnić 2 role. Pierwszą z nich jest wspieranie komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa – pisanie o osiągnięciach, chwalenie się wzrastającymi osiągami, wywiady z wyróżniającymi się członkami personelu. Takie biuletyny mają kluczowy wpływ na działanie całego przedsiębiorstwa, ponieważ świetnie dopingują personel. To sprawia, że pracownicy są bardziej skorzy do współpracy ze sobą, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich zwykłe zadania zapewniają im większą dawkę satysfakcji. Badania dowodzą, że korporacyjny biuletyn sprawia, że pracownicy czują odpowiedzialność za wytwarzane towary, podnosi się też jakość usług. Dużym atutem jest także ulepszanie kanałów przepływu informacji pomiędzy działami, które bywają główną przyczyną konfliktów w wielu korporacjach. Firmowy biuletyn gwarantuje również pełną transparentność strategii firmy.

Projekt gazety – zwiększ wyniki sprzedażowe

Oczywiście gazeta firmowa to również niezastąpiona forma marketingowa. Biuletyn zewnętrzny może dotrzeć do adresatów takich jak: konsumenci, prasa, organizacje polityczne, studenci. Firmowy biuletyn dzięki temu rozpowszechnia działania naszego przedsiębiorstwa, zwiększa sprzedaż oraz wspiera działania z zakresu public relations. Planując założenie firmowego biuletynu musimy przede wszystkim zebrać pracowników do tworzenia treści oraz przemyśleć szatę graficzną. Można w tym zakresie skorzystać z usług fachowców (tj. studiów graficznych), którzy zrobią projekt gazety, określą wygląd gazetki i zajmą się wydaniem. gazeta firmowa z pewnością spełni swoje zadanie.

Lokalizacja firmy:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]