Wydałeś krocie na swoją stronę internetową, zaś ona nie zdobywa kolejnych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana oraz wyposażona w najnowsze technologie, jednak pieniędzy w ogóle nie przybywa? Licznik odsłon stoi w miejscu mimo Twoich starań? Prawdopodobnie powodów należy szukać w małej widoczności w sieci. Internauci najczęściej używają popularnych wyszukiwarek – każdy biznesmen powinien zatem zatroszczyć się o to, żeby witrynę jego przedsiębiorstwa użytkownicy znaleźli bez dużych trudności. Jak to zrobić? Należy skupić się na stronie, optymalizując ją z myślą o algorytmach internetowego giganta – Google.
Reguły optymalizacji stron
Optymalizacja strony to wszystkie modyfikacje opierające się na dostosowaniu strony do wymogów Google. Są to zarówno modyfikacje HTML serwisu, jak i uzupełnienie jej właściwą treścią. Jest to szczególnie istotne z uwagi na to, iż roboty Google klasyfikują strony według odgórnie ustalonych algorytmów – ważne jest na przykład semantyczne wykorzystanie znaczników HTML oraz użycie fraz kluczowych.
Powierz optymalizację stron fachowcom
Optymalizacja stron to działanie wymagające dużej wiedzy o wciąż modyfikowanych algorytmach Google – z tego powodu również nie najlepszym rozwiązaniem okaże się samodzielne edytowanie strony według dostępnych w sieci poradników. O wiele słuszniej postąpimy zlecając to sprawdzonej firmie SEO i rozpatrując to w charakterze inwestycji – obroty osiągane przez naszą firmę mogą podnieść się nawet po kilku miesiącach od przeprowadzenia optymalizacji.
Lokalizacja firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]