Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Specjalista Google radzi, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Jak rozpoznać dobrą agencję SEO. Uzyskaj więcej wskazówek.

Kiedy masz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem myślisz nad tym, co zrobić, żeby pojawiała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że w XXI w. widoczność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie stąd znaczna grupa klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego znaleźć rzetelną firmę SEO? Należy posłuchać sugestii profesjonalistów.

Jak rozpoznać dobrą firmę SEO? Google przygotowało o tym film

Nie można zaprzeczyć, że cały sektor SEO, a więc działań skupiających się na optymalizacji stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieustająco rozkwita właściwie wyłącznie za sprawą Google. Pomimo obecności innych alternatyw, jak przykładowo Rambler, DuckDuckGo bądź Bing, wciąż najistotniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje pozyskać widoczność w internecie, musi pracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku branż, w których występuje silna konkurencja, zwykle jest to niemożliwe bez konsultacji z fachowcami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest nowością, i zamieściło krótki film o tym, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO.

Cechy dobrej firmy SEO według Google

Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, punkt po punkcie tłumaczy, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród głównych cech między innymi:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie tylko zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na wybrane frazy,
  • zapewnienie witrynie opieki technicznej i praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych działań, m.in. poprzez stały dostęp do statystyk strony oraz cykliczne raporty,
  • zdolność estymacji budżetu i czasu potrzebnego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, jak działa biznes klienta, jakie są cele jego firmy oraz kto jest jego najpoważniejszą konkurencją.

Przedstawicielka Google zaznacza również, że rzetelna firma SEO w żadnym razie nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procedurą długotrwałym, często dającą dostrzegalne efekty przeważnie po paru miesiącach działań.